mijncommunicatieafdeling is een communicatiebureau
Wij willen niet in een hokje gestopt worden. Maar soms is het wel handig. Wij zijn in te huren op projectbasis of voor een aantal uur per week. Maar bovenal zijn wij communicatiebureau. We werken voor een grote diversiteit aan klanten. Bijvoorbeeld; DNA Languages waarvoor we samenwerken met tekstschrijfster Margreetje Kist. Wij werken aan diverse projecten binnen een maandelijks abonnement. Je moet dan denken aan e-mailnieuwsbrieven, websiteonderhoud, het bedenken van nieuwe concepten uitvoering daarvan. Liane zorgt voor feilloze vastlegging, organisatie, Onno ontwerpt nieuwe uitingen, Erik zorgt voor technische uitvoering.
Maar klanten kunnen uiteraard ook bij ons terecht voor eenmalige opdrachten, zoals een website. Zo heeft Liane recent een interview gehouden bij Frank Korlas; op basis daarvan teksten gemaakt voor zijn website. Erik heeft de website gemaakt. Als Communicatiebureau denken we mee met de klant. Want de klant is het beste op de hoogte van de markt, zijn of haar klanten en wensen van die klanten. En wij zijn er om te luisteren en samen vinden we de juiste invulling van uw communicatiewens.
Daarbij moet je denken aan het bedenken en desgewenst uitvoeren van een campagne om de boodschap over te brengen. Hierbij kun je denken aan evenementen, advertenties (zowel offline als online), drukwerk, direct mail, conferentie, film, website, emailmarketing, SEA en SEO, videomarketing.
Onze wereld veranderd continue, en wij veranderen mee! De laatste jaren wordt er steeds meer online gecommuniceerd en jouw communicatiebureau “mijncommunicatieafdeling” is daar goed in thuis.
Langdurige of kortlopende campagne? Dit vraagt weer andere kwaliteiten. Ons communicatiebureau kan beiden verzorgen. Hebben wij een bepaald specialisme niet in huis? Dan hebben we altijd wel iemand in ons netwerk. Samenwerken met bedrijven die jij aandraagt? Laten we kennismaken.
Een communicatiebureau kijkt naar alle uitingen en zorgt dat deze op elkaar afgestemd zijn. Onze taak is jou te informeren over de mogelijkheden om boodschappen uit te dragen en zo groot mogelijk resultaat na te streven.